گلچین رمضان 85 - سیزده سبک - جواد مقدم

ساجدین تقدیم میکند :
گلچین بهترین و برترین سبکهای اجرا شده توسط کربلایی جواد مقدم در ماه مبارک رمضان 85 در هیئت بین الحرمین تهران لینک سبکها بسیار مطمئن و با امنیت بالا هستند




سبکهای شور

اشک من یار حسینه دل خریدار حسینه


عبد حسینم کلب حسینم ساجد روی مه حسینم


اگه یه روز آقا حرمتو ببینم اگه برات کربلامو بگیرم


اول دفتر عشق نقش و نام ابوالفضل


ای تمام آرزویم غم تو شد آبرویم


آه زمین کربلا پر از شور و نوا


امشب دلم دوباره تنگه برات ابوالفضل


غصه عالم مال من خوبی دنیا مال تو


کربلا آیینه بهشته عشقشو رو قلب ما نوشته


کربلا بوی خون میدهد بوی عشق و جنون میدهد




سبکهای سنگین و حماسی

تو این دیار بی کسی یه دل دارم احساسیه


درسته عاشقی بی کس و کارم ولی واسه خودم اربابی دارم


ای برادر به فدای سر تو زینب تو


پسورد و کلمه رمز برای بازگشایی فایلها
www.sajedin.sub.ir

نظرات و پیشنهاد های شما منو خوشحال میکنه. پس نظر یادتون نره. ببخشید از اینکه نتونستم این هفته مجالس شبهای قدر جواد مقدم رو بذارم ان شا ءالله هفته بعد ... یا علی ...
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد